Glavna dejavnost družbe je upravljanje z nepremičninami, ki obsega upravljanje s stanovanjskimi in poslovnimi objekti 
ter vse svetovalne in izvedbene storitve po Stanovanjskem zakonu.
Naše storitve upravljanja nepremičnin sodijo v naslednje sklope opravil:
- organizacijsko administrativna opravila
 - tehnično strokovna opravila
 - finančno računovodska in knjigovodska opravila
 - pravno premoženjska opravila
 
Poleg storitev upravljanja nudimo tudi storitve vzdrževanja in obratovanja, in sicer:
- organiziranje in izvajanje vzdrževalnih del
 - hišniška opravila
 - čiščenje skupnih prostorov
 - urejanje okolice
 

SODELOVANJE Z LASTNIKI
ZAKAJ ZASLUŽIMO VAŠE ZAUPANJE?
- Lastnikom omogočamo takojšen vpogled v poslovanje in finančno stanje hiše.
 - Račune izstavljamo po dejanskih stroških. Priloga položnice je natančen delilnik stroškov.
 - Za neplačnike računov se vrši sodna izterjava preko sodišča.
 - Investicijska dela izvajamo po ključu »najboljši ponudnik«. Ponudnika na podlagi ponudb izbere nadzorni odbor.
 - Smo podpisniki kodeksa dobrih poslovnih običajev pri poslovanju z nepremičninami.
 
I. Storitve v zvezi z upravljanjem nepremičnin
- Pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje in ažuriranje evidenc o lastnikih in najemnikih stanovanj in poslovnih prostorov ter o najemnikih skupnih prostorov.
 - Pridobitev, nastavitev in ažuriranje evidenc o stanovanjih, poslovnih prostorih, skupnih prostorih, delih, objektih in napravah stanovanjske stavbe in funkcionalnih zemljiščih.
 - Arhiviranje vse dokumentacije.
 - Dajanje informacij lastnikom stanovanj.
 - Organiziranje lastnikov, priprava sestankov, informiranje in pomoč pri odločanju.
 - Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov.
 
- Zastopanje lastnikov v sodnih in upravnih zadevah.
 - Zbiranje in priprava podatkov za tožbe in izvršilne predloge pri sodišču.
 - Sestava in vlaganje mandatnih tožb in izvršilnih predlogov zaradi sodne izterjave neporavnanih obveznosti v zvezi z upravljanjem večstanovanjsko stavbe.
 - Posredovanje dokumentacije odvetniku za izvedbo postopkov pred upravnimi organi in sodiščem.
 - Dajanje informacij v zvezi s postopki na zahtevo lastnikov večstanovanjske stavbe.
 - Vodenje evidenc pravnomočnosti sklepov sodišča in izvršljivosti odločb.
 - Vodenje evidenc izvršb.
 - Priprava poročila o rezultatih izterjav.
 - Obremenitev lastnika s stroški postopka sodne izterjave najemnine in drugih stroškov, ki jih najemnik ni plačal.
 - Pravna pomoč v zvezi z urejanjem medsebojnih razmerij in izvajanjem sklenjenih pogodb.
 - Priprava najemnih pogodb za skupne prostore.
 - Priprava predlogov za odpoved najemnih razmerij za skupne prostore.
 - Svetovanje in pomoč pri urejanju medsebojnih razmerij v večstanovanjski stavbi in vzdrževanju skupnih prostorov, delov in naprav ter zemljišča stavbe.
 
- Pregled večstanovanjsko stavbe in ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi.
 - Izdelava programa vzdrževalnih del (letnega in srednjeročnega) večstanovanjske stavbe in zemljišča, organiziranje obravnave programa ter njegove verifikacije po lastnikih.
 - Zbiranje ponudb, cenikov, predračunov.
 - Izdaja naročil za manjša vzdrževalna dela.
 - Izbor najugodnejšega ponudnika za večja vzdrževalna dela.
 - Pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del.
 - Priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o rednih servisnih delih na skupnih delih in napravah.
 - Količinski prevzem izvršenih vzdrževalnih del ali prenove.
 - Organizacija odprave morebitnih napak v času garancijske dobe.
 - Izdelava letnih poročil o izvedenih vzdrževalnih delih.
 - Organizacija nujnih intervencijskih vzdrževalnih del, sprejem obvestil in ogled dejanskega stanja, izdaja naročil in organizacija sanacije stanja.
 - Prijavljanje morebitnih škod na skupnih prostorih, objektih, delih in napravah, ki se krijejo iz naslova pogodb z zavarovalnicami in organiziranje komisijskih ogledov.
 - Organizacija odprave škode ali vzpostavitev v prvotno stanje.
 - Priprava zahtevka za refundacijo nastale škode.
 
- Ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov v skladu s pogodbo o urejanju medsebojnih razmerij v zvezi z upravljanjem, izdelava in dostava obračunov.
 - Evidentiranje prihodkov po virih ter poravnava obveznosti.
 - Vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja.
 - Opominjanje dolžnikov in izterjava obveznosti.
 - Priprava podatkov za sodno izterjavo obveznosti.
 - Obveščanje lastnika o neplačanih terjatvah najemnika kot podlage za odpoved najemnega razmerja.
 - Izdelava poročil in informiranje lastnikov o finančnem in materialnem poslovanju stavbe.
 - Izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc.
 - Sklepanje pogodb o izvajanju storitev.
 - Priprava potrebnih podatkov za sklenitev pogodb o zavarovanju skupnih delov in naprav večstanovanjske stavbe.